Kniha renomovaných amerických autorů se zabývá měřením finanční i nefinanční výkonnosti podniků, zvláště pak jejími strategickými předpoklady. Předkládá podnikům originální řešení: metodu "balanced scorecard" (BSC) neboli soubor nástrojů vytvářejících integrovaný manažerský systém, jenž zdůrazňuje vzájemnou provázanost hodnotových a naturálních kritérií a na základě sledování a řízení výkonnosti podniku v rámci čtyř subsystémů (perspektiva finančních cílů, zákazníků a trhů, podnikových procesů, učení se a růstu, resp. perspektiva zaměstnanců) umožňuje průběžné řízení realizace celkové strategie a zajišťuje i nezbytnou zpětnou vazbu. Autoři zároveň ukazují, jak tento účinný systém v podnikové praxi implementovat.
ISBN: | 80-7261-124-0 |
---|---|
EAN: | 8072611240 |
Doporučená cena: | 450 Kč |
Počet stran | 268 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 4. |
Datum vydání | 8. 2. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Šusta, Marek |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |