Učebnice je určena pro studenty oboru Arts Management a pro všechny příznivce umění. Na základě práce s texty z různých oblastí kultury mají studenti možnost se seznámit se specifickou slovní zásobou a procvičit si i písemné dovednosti (např. umělecká recenze, profil umělce, tisková zpráva, fundraising). Témata 20 kapitol jsou vybrána tak, aby vybízela studenty k vlastním úvahám, polemice a živé diskusi (např. globalizace vs. kulturní rozmanitost, mecenáši umění, umělecké falzifikáty, komercionalizace umění).
ISBN: | 978-80-245-1892-3 |
---|---|
EAN: | 9788024518923 |
Doporučená cena: | 235 Kč |
Počet stran | 254 stran |
Rozměr | 210x297 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 10. 2012 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | anglický |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |