Publikace vysvětluje, co je logistika. V podnikové praxi se logistika stala jedním z klíčových nástrojů zvýšení konkurenceschopnosti a přežití firmy. Poskytuje metodickou orientaci a konkrétní návody k tvorbě a reengineeringu logistického systému, podporujícímu efektivní strategii a vedoucímu k pružným, spolehlivým a hospodárným procesům uvnitř organizace i v jejím propojení s vnějšími partnery. Přináší příklady a inspiraci k užití ve sféře kultury.
ISBN: | 978-80-245-1412-3 |
---|---|
EAN: | 9788024514123 |
Doporučená cena: | 615 Kč |
Počet stran | 426 stran |
Rozměr | 182x257 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 14. 4. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |