Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

APPLICATION POSSIBILITIES OF SOCIAL NETWORKS IN PERSONNEL MARKETING

Cílem knihy bylo popsat využití sociálních sítí ve vybraných oblastech personálního marketingu a nastínit základní vývojové trendy v této oblasti. To se odráží také ve výběru a interpretaci informací a dat získaných v monografii, které jsou přizpůsobeny pedagogicko-didaktickým cílům předmětů komunikace v managementu, marketingové komunikace a personálního marketingu a personálního managementu, v nichž bude monografie používá se jako doporučená literatura pro studium problému. Autoři monografie si uvědomují, že výběr problémů neodpovídá šíři problémů spojených s personálním marketingem. Přesto jsou přesvědčeni, že analýza problémů v současné monografii přispěje k základním současným problémům personálního marketingu. Zároveň by chtěli poděkovat za připomínky a názory na tuto problematiku, která je obsahem monografie.
ISBN:978-80-7556-046-9
EAN:9788075560469
Doporučená cena:170 Kč
Počet stran 79 stran
Datum vydání 26. 08. 2019
Pořadí vydání první
Jazyk anglický
Nakladatelství Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace