Cílem knihy bylo popsat využití sociálních sítí ve vybraných oblastech personálního marketingu a nastínit základní vývojové trendy v této oblasti. To se odráží také ve výběru a interpretaci informací a dat získaných v monografii, které jsou přizpůsobeny pedagogicko-didaktickým cílům předmětů komunikace v managementu, marketingové komunikace a personálního marketingu a personálního managementu, v nichž bude monografie používá se jako doporučená literatura pro studium problému. Autoři monografie si uvědomují, že výběr problémů neodpovídá šíři problémů spojených s personálním marketingem. Přesto jsou přesvědčeni, že analýza problémů v současné monografii přispěje k základním současným problémům personálního marketingu. Zároveň by chtěli poděkovat za připomínky a názory na tuto problematiku, která je obsahem monografie.
ISBN: | 978-80-7556-046-9 |
EAN: | 9788075560469 |
Doporučená cena: | 170 Kč |
Počet stran |
79 stran |
Datum vydání |
26. 08. 2019 |
Pořadí vydání |
první |
Jazyk |
anglický |
Nakladatelství |
Vysoká škola evropských a regionálních studií, z. ú. |
Tématická skupina |
1 - Ekonomika |