Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Analýza obsahu mediálních sdělení

Druhé, přepracované vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy masově mediovaných textů. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlagenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
ISBN:80-246-0827-8
EAN:9788024608273
Počet stran 150 stran
Datum vydání 1. 3. 2005
Jazyk český
Autor: Lutz Hagen
Autor: Jakub Končelík
Autor: Irena Reifová
Autor: Helmut Scherer
Autor: Winfried Schulz
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace