Druhé, přepracované vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy masově mediovaných textů. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlagenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
ISBN: | 80-246-0827-8 |
EAN: | 9788024608273 |
Počet stran |
150 stran |
Datum vydání |
1. 3. 2005 |
Jazyk |
český |
Autor: |
Lutz Hagen |
Autor: |
Jakub Končelík |
Autor: |
Irena Reifová |
Autor: |
Helmut Scherer |
Autor: |
Winfried Schulz |