Ať už jste zkušení marketéři, nebo úplní začátečníci, kniha obsahuje tipy a triky pro každého. Jestliže jste úplnými začátečníky, pak se rychle a srozumitelně seznámíte se základními pojmy. Pokud jste zkušenější, pak se naučíte nové postupy a techniky. A jste-li profesionály v oboru, pak zde objevíte tipy a triky, díky nimž posunete svou práci na vyšší úroveň. Ke knize je přiložené CD s užitečnými nástroji a dokumenty.
ISBN: | 978-80-251-3402-3 |
---|---|
EAN: | 9788025134023 |
Doporučená cena: | 349 Kč |
Počet stran | 280 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 5. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 5 - Technické vědy |