Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

30 vteřin

Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce v reklamním průmyslu.

ISBN:978-80-7422-061-6
EAN:9788074220616
Doporučená cena:189 Kč
Počet stran 200 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 3. 12. 2010
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství NLN s.r.o., Nakladatelství Lidové noviny
Tématická skupina 14 - Literatura pro děti a mládež
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace