![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce v reklamním průmyslu.
ISBN: | 978-80-7422-061-6 |
---|---|
EAN: | 9788074220616 |
Doporučená cena: | 189 Kč |
Počet stran | 200 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 3. 12. 2010 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | NLN s.r.o., Nakladatelství Lidové noviny |
Tématická skupina | 14 - Literatura pro děti a mládež |
![](/front-module/image/logo.png)