Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

10 zlatých pravidel prodejeProdávat je snazší než dávat

Nové vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupních rozhodnutí. Základní principy efektivního prodeje autor ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.

ISBN:978-80-7261-212-3
EAN:9788072612123
Doporučená cena:260 Kč
Počet stran 144 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání 8.
Datum vydání 26. 11. 2009
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace