Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku

Kniha je volným pokračováním bestselleru "10 zlatých pravidel prodeje" prvního z autorů a v jeho duchu nabízí metody péče o zákazníka vycházející z praktických zkušeností obou autorů - známého autora úspěšných knih o marketingu a prodeji a marketingového specialisty a ředitele jedné z předních českých vzdělávacích společností.

ISBN:80-7261-149-6
EAN:8072611496
Doporučená cena:230 Kč
Počet stran 160 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání 2. vydání
Datum vydání 14. 9. 2006
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace