![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Je lépe měnit to, co dnes ještě funguje, než provádět změny ve chvíli, kdy už nefunguje nic. Na rozdíl od radikálního reengineeringu přichází proto autor s ideou neustálého proměňování firem – metamorphingem. Provází čtenáře všemi etapami, které jsou pro jeho zavedení zapotřebí –uvědoměním si tržní pozice, stanovením vize a podnikatelské strategie, přes změny ve vedení a myšlení lidí, až po konkrétní nutné úkoly. Každý krok ilustruje příklady z konkrétní firemní praxe.
ISBN: | 80-86851-13-3 |
---|---|
EAN: | 8086851133 |
Doporučená cena: | 249 Kč |
Počet stran | 152 stran |
Rozměr | 158x210 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 5. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | slepá lepená brožura s přebalem |
Autor: | P. Berglová |
Ilustrátor: | A. Leznar |
Nakladatelství | Alfa Publishing |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)