![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Jak řídit v dobách, kdy podniky musejí rychle reagovat na náhlé změny působené nejen problémy růstu, ale i hroucením trhů, propadem obratu, prudkým zvyšováním nákladů, problémy s likviditou a dalšími faktory? Autoři, zkušení vrcholoví manažeři, na základě vlastních zkušeností navrhují strategie pro krizové řízení v těchto mimořádných a nestandardních situacích. Kniha využívající nejnovějších poznatků světového managementu je určena nejen podnikatelům a manažerům na vyšších stupních firemní hierarchie, ale i poradcům a učitelům i studentům manažerských a ekonomických studijních programů.
ISBN: | 80-7261-104-6 |
---|---|
EAN: | 8072611046 |
Doporučená cena: | 280 Kč |
Počet stran | 192 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 16. 4. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Jiří Pondělíček |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)