![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
První systematická česká práce vycházející z moderní koncepce personalistiky – a dnes již osvědčená základní vysokoškolská učebnice a zároveň také užitečný zdroj informací pro personalisty v podnikové praxi – je strukturována podle úlohy personalistiky ve firmě: od formování personální politiky a personální strategie firmy, personálního plánování až po všechny klasické personální činnosti, jako je získávání pracovníků, výběr, rozmisťování pracovníků, jejich orientace, vzdělávání a hodnocení. Uživatelé v knize najdou také množství informací o problematice odměňování, pracovních vztahů a péče o zaměstnance a o personálním informačním systému s doporučenými sledovanými údaji.
ISBN: | 80-7261-033-3 |
---|---|
EAN: | 8072610333 |
Doporučená cena: | 390 Kč |
Počet stran | 368 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | první, 3. dotisk |
Datum vydání | 26. 10. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)