![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
S rostoucím sektorem služeb sílí konkurenční prostředí a vyvstává tak potřeba efektivního řízení kvality služeb včetně důsledného marketing managementu v terciární sféře. Hlavním cílem této práce je na základě analýz ověřit, zda lze řídit kvalitu služeb a přitom dosáhnout ekonomického i komunikačního efektu (tzn. nejen zisku, ale i známosti značky produktu či poskytovatele, příp. loajality k ní) nastavením a efektivním využitím nástrojů marketingu, a to na základě výstupů marketingového výzkumu.
ISBN: | 978-80-7454-052-3 |
---|---|
EAN: | 9788074540523 |
Doporučená cena: | 102 Kč |
Počet stran | 44 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 8. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)