![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha pomáhá čtenáři porozumět proměnám funkce obrazu v moderní společnosti, především pak ukazuje její transformaci po nástupu nových zobrazovacích médií, jako je fotografie, film a televize či nejnověji počítačová prostředí a internet. Mirzoeffova široká analýza kultury obrazu začíná definicí klasického perspektivního zobrazování a směřuje k technologickým způsobům tvorby obrazů, přičemž se zastavuje u zásadních témat – např. zkoumá otázku reprezentace, vizualizace, tělesnosti, kolonizace obrazu a obrazem, simulaci (alternativní) skutečnosti, možnosti vytvoření obrazové (mediální) ikony či počátky globalizace kultury obrazu.
ISBN: | 978-80-200-1984-4 |
---|---|
EAN: | 9788020019844 |
Doporučená cena: | 395 Kč |
Počet stran | 320 stran |
Rozměr | 130x190 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 4. 10. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Překladatel: | Hanáková, Petra - Svatoňová, Kateřina |
Nakladatelství | Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia |
Tématická skupina | 10 - Učebnice |
![](/front-module/image/logo.png)