Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Úvod do teorie masové komunikaceS českou předmluvou Jana Jiráka

Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající výzanam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a ragulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Tato publikace je ve světe jednou z nejoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá všechny hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.

ISBN:80-7178-714-0
EAN:8071787140
Doporučená cena:425 Kč
Počet stran 448 stran
Rozměr B5
Pořadí vydání 2.
Datum vydání 9. 9. 2002
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Překladatel: Jirák, Jan - Kabát, Marcel
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace