![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající výzanam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a ragulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Tato publikace je ve světe jednou z nejoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá všechny hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.
ISBN: | 80-7178-714-0 |
---|---|
EAN: | 8071787140 |
Doporučená cena: | 425 Kč |
Počet stran | 448 stran |
Rozměr | B5 |
Pořadí vydání | 2. |
Datum vydání | 9. 9. 2002 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Překladatel: | Jirák, Jan - Kabát, Marcel |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)