Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Úvod do teorie masové komunikace(Druhé rozšířené přepracované vydání)

Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace, kterou držíte v rukou, je ve světě jednou z neojoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.

ISBN:978-80-7367-574-5
EAN:9788073675745
Doporučená cena:745 Kč
Počet stran 640 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 28. 5. 2009
Vazba kniha, vázaná vazba
Jazyk český
Autor: Vystrčil, Tomáš
Překladatel: Loupová, Hana
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace