![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace, kterou držíte v rukou, je ve světě jednou z neojoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.
ISBN: | 978-80-7367-338-3 |
---|---|
EAN: | 9788073673383 |
Doporučená cena: | 425 Kč |
Počet stran | 448 stran |
Rozměr | 160x230 mm |
Pořadí vydání | 3. |
Datum vydání | 20. 9. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | slepá lepená brožura s přebalem |
Autor: | Jirák, Jan (předml.) |
Překladatel: | Jirák, Jan - Kabát, Marcel |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)