Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Úvod do teorie masové komunikaceS českou předmluvou Jana Jiráka

Masová média mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace, kterou držíte v rukou, je ve světě jednou z neojoblíbenějších učebnic teorie masové komunikace, neboť fundovaně a přehledně probírá hlavní oblasti zkoumání masových médií. Cenné informace v ní najdou studenti a odborníci sociálních oborů, novináři, psychologové, pedagogové, ekonomové a manažeři v oblasti marketingu a reklamy aj.

ISBN:978-80-7367-338-3
EAN:9788073673383
Doporučená cena:425 Kč
Počet stran 448 stran
Rozměr 160x230 mm
Pořadí vydání 3.
Datum vydání 20. 9. 2007
Jazyk český
Vazba slepá lepená brožura s přebalem
Autor: Jirák, Jan (předml.)
Překladatel: Jirák, Jan - Kabát, Marcel
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace