![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Autor se během své 25leté kariéry v oblasti financí zúčastnil prodeje stovek firem ve 40 zemích světa. Své zkušenosti shrnul do praktické příručky, která krok za krokem provede malé a střední podnikatele plánováním prodeje firmy - od správného načasování, nastavení hodnoty až po dokončení transakce. Kniha obsahuje případové studie z reálného života a popisuje hlavně principy prodeje firmy.
ISBN: | 978-80-251-3417-7 |
---|---|
EAN: | 9788025134177 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran | 208 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 14. 11. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)