Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Škola hrou

Jak využívat herních prvků ve výuce, aby byl mozek spokojený a děti se lépe učily. Publikace se zabývá aplikováním her a využitím gamifikace ve školním prostředí. Přináší praktické návody a v širších souvislostech popisuje, jakým způsobem lze pomocí her a herních prvků zvýšit motivaci studentů v rámci výuky i nad její rámec. Čtenáři se dozví, jak s gamifikací začít a jak ji krok za krokem aplikovat v praxi. Autoři čtenáře provedou jednotlivými fázemi tvorby gamifikovaného programu, od nastavení prvotních cílů, přes analýzu hráčských typů a jejich motivací až po sběr zpětné vazby a vylepšování programu. V závěru knihy jsou shrnuty konkrétní zkušenosti učitelů, kteří gramifikaci ve vzdělávacím procesu úspěšně využívají. Nechybí ani podrobné portfolio her a odkazy na online hry a pomůcky, které lze ve škole, ale i mimo ni využít Autoři knihy se tématu jak zefektivnit vzdělávací proces věnují dlouhodobě. V knize se dotýkají i otázek, jaké nejvhodnější přístupy zvolit nebo jak vytvořit ve škole takové prostředí a nastavit takový způsob komunikace a hodnocení, aby děti učení bavilo a maximálně se využil jejich potenciál. Publikace je určena učitelům, asistentům pedagoga, vychovatelům a dalším pracovníkům ve školství nebo i ostatním čtenářům se zájmem o tuto problematiku.
ISBN:978-80-88429-65-4
EAN:9788088429654
Doporučená cena:270 Kč
Počet stran 112 stran
Datum vydání 2023
Pořadí vydání neurčeno
Vazba E-kniha
Jazyk český
Autor: Jiří Bréda
Autor: Antonín Vacek
Nakladatelství Pasparta
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace