![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu – na všech jeho úrovních, nikoli pouze v oblasti designu. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od konkurence. Ken Segall jako přímý účastník dění v této společnosti odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastního podnikání.
ISBN: | 978-80-265-0048-3 |
---|---|
EAN: | 9788026500483 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 224 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 21. 1. 2013 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)