![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Změny v oblasti vzdělávání jsou na celém světě předmětem intenzivního zájmu výzkumníků, politiků, učitelů i ředitelů škol a rodičů. Stále však zaznamenáváme, že značný počet pokusů o koncepční změny ve vzdělávání selhává. Zřejmě ani nedávná česká reforma nesplnila očekávání, která do ní byla vkládána. Tato studie přináší původní poznatky o tom, jak probíhají v současnosti proměny českého základního vzdělávání. Autorům však nešlo o hodnocení jedné konkrétní reformy, snažili se pochopit, jak vnitřní dynamika života jednotlivých škol interaguje s vnějšími impulzy, které přicházejí z lokální, národní i globální úrovně. Práce nejprve poukazuje na hodnoty, o které usilovaly některé nedávné zahraniční reformy vzdělávání, na to, jakými prostředky se snažily motivovat školy ke změně...
ISBN: | 978-80-246-2977-3 |
---|---|
EAN: | 9788024629773 |
Doporučená cena: | 220 Kč |
Počet stran | 196 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 4. 2015 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Karolinum |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)