Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Žijte a myslete kreativněDeset klíčů k reklamě, která zaujme

Zkušený autor odpovídá na otázky, jak připravit kreativní brief, jak psát či nepsat klíčové reklamní sdělení, kolik stojí kreativní práce, jak ji úspěšně prodávat a podobně. Reklamním tvůrcům, zadavatelům reklamy nebo manažerům značek dává konkrétní návody na tvorbu originálních reklamních kampaní. Nabízí efektivní řešení pro účinnou komunikaci, tak aby značka na dnešním přesyceném trhu nejen přežila, ale i vynikla.

ISBN:978-80-251-2954-8
EAN:9788025129548
Doporučená cena:449 Kč
Počet stran 240 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 13. 6. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Computer Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace