Zkušený autor odpovídá na otázky, jak připravit kreativní brief, jak psát či nepsat klíčové reklamní sdělení, kolik stojí kreativní práce, jak ji úspěšně prodávat a podobně. Reklamním tvůrcům, zadavatelům reklamy nebo manažerům značek dává konkrétní návody na tvorbu originálních reklamních kampaní. Nabízí efektivní řešení pro účinnou komunikaci, tak aby značka na dnešním přesyceném trhu nejen přežila, ale i vynikla.
ISBN: | 978-80-251-2954-8 |
---|---|
EAN: | 9788025129548 |
Doporučená cena: | 449 Kč |
Počet stran | 240 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 13. 6. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |