![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Rozhlasová reklama je v současnosti plnohodnotným způsobem propagace a v České republice je hojně využívána. Má za sebou velmi bohatý a dlouhý vývoj a můžeme prohlásit, že je skoro stejně tak stará jako vysílání samo. Předložená disertační práce na téma „Československá rozhlasová propagace v letech 1923-1991, jako významný nástroj ovlivňování spotřebitelského chování “ se věnuje jedné z částí tohoto vývoje.
ISBN: | 978-80-7454-057-8 |
---|---|
EAN: | 9788074540578 |
Doporučená cena: | 98 Kč |
Počet stran | 46 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 8. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)