Publikace „Česká média v časech korony“ je rozdělena do dvou oddílů po třech kapitolách. První oddíl Koronavirové zpravodajství českých médií a jeho publika se věnuje zpravodajským obsahům, jejich recepci ze strany publik a jejich vybraným diskursivním konturám. Druhý oddíl Média a jejich uživatelé v čase pandemie se pak více než zpravodajství věnuje funkcím médií během pandemických situací (přičemž srovnává století od sebe vzdálené epidemie španělské chřipky a onemocnění covid-19) a chování uživatelů (včetně reprezentantů politických stran) v prostředí nových médií, resp. sociálních sítí. Ve svém celku by tak publikace chtěla nabídnout alespoň částečnou reflexi toho, jak se bezprecedentní situace, k níž v roce 2020 došlo, projevila v mediální produkci i v její recepci.
ISBN: | 978-80-244-6189-2 |
EAN: | 9788024461892 |
Počet stran |
160 stran |
Datum vydání |
2024 |
Pořadí vydání |
1 |
Jazyk |
český |
Editor: |
Foret Martin |
Autor: |
Bartalosová Věra |
Autor: |
Bílá Anna |
Nakladatelství |
Univerzita Palackého v Olomouci |
Tématická skupina |
2 - Společenské vědy; osvěta |