![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Feminismus jako pojem se v českých médiích začal více objevovat po roce 1990. I když nebyl nový, byl spíše vnímán jako pojem či termín importovaný, vnucovaný české společnosti různými feministickými skupinami, zejména z USA a Spolkové republiky Německo, které se rozhodly, že své východní „sestry“ přivedou na „správnou cestu“ pomocí osvěty, grantů a trvalého tlaku. Feminismus tehdy prožíval na západ od našich hranic již svou třetí a možná čtvrtou fázi, dokonce se už dostal tak daleko, že jeho zastánkyně na univerzitách začaly kritizovat vlastní teorie. U nás však byl, a do jisté míry i zůstal vnímán jako něco neprobádaného, a autorka se proto rozhodla osvětlit tuto problematiku širší čtenářské veřejnosti.
ISBN: | 80-7277-263-5 |
---|---|
EAN: | 8072772635 |
Doporučená cena: | 240 Kč |
Počet stran | 160 stran |
Pořadí vydání | 1 |
Datum vydání | 16. 9. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | LIBRI, spol. s r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)