Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Česká literatura a nová média

Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby literárního textu, tak do procesu jeho recepce – a nenechaly beze změny ani principy, podle nichž dosud fungovala literatura jako komplexní komunikační systém. V čem se liší způsob tvorby a zveřejnění literárního díla v podobě textu digitálního a tištěného? Jak se změnila pozice čtenáře v prostředí interaktivních médií? Je vztah české literatury k novým médiím v nadnárodním kontextu v něčem specifický? A jde skutečně o revoluční změny, nebo jen o obměny starších literárních forem přenesených do nového prostředí?

ISBN:978-80-200-2578-4
EAN:9788020025784
Doporučená cena:365 Kč
Počet stran 300 stran
Rozměr 130x200 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 7. 6. 2016
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia
Tématická skupina 13 - Krásná literatura
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace